loading...

خبري

خبري

بازدید : 69
سه شنبه 9 خرداد 1402 زمان : 14:17

تعمیر خودرو خارجی

یکی از خدمات بسیار مهم تعمیرگاه فیکس آپ کار تعمیر خودرو خارجی می باشد. تعمیر ماشین خارجی نیازمند تخصص و تجربه فراوانی دارد و علاوه بر آن هزینه و زمان مناسب را می طلبد. این مرکز با داشتن کارشناسان حرفه ای و مسلط به ساختارهای خودروهای خارجی انواع تعمیرات تخصصی را انجام می دهد.

این تعمیرگاه با تجربه درخشان در زمینه تعمیر خودرو خارجی خدمات کاملی را در این زمینه به انواع مدل های ماشین خارجی روز دنیا ارائه می دهد. این تعمیرات بصورت تخصصی توسط تعمیرکار حرفه ای در این مرکز انجام می شود. در ادامه در فیکس آپ کار برخی خدمات تعمیر خودرو خارجی را اشاره خواهیم کرد:

  • تعمیر ماشین خارجی
  • تعمیر موتور خودرو خارجی
  • تعمیر گیربکس خودرو خارجی
  • تعمیر جلوبندی ماشین خارجی
  • نصب آپشن خودرو خارجی
  • سرویس دوره ای خودرو خارجی
  • لوازم استوک خودرو خارجی
  • صافکاری و نقاشی ماشین خارجی
تعمیر خودرو خارجی - فیکس آپ کار
تعمیر خودرو خارجی – فیکس آپ کار

تعمیر ماشین خارجی

خودروهای خارجی با توجه به ارزش بسیار بالایی که دارند همیشه نیازمند خدمات حرفه ای و تخصصی هستند. تعمیر ماشین خارجی جزء معدود خدماتی است که در زمینه تعمیرات ماشین انجام می شود. این خودروهای خارجی ساختار کاملاً متفاوتی نسبت به خودروهای داخلی دارد و نمی توان تعمیرات آن را به تعمیرکاران خودروهای داخلی سپرد.

از این رو مجموعه تعمیرگاهی فیکس آپ کار اقدام به تعمیر خودرو خارجی کرده و این خدمات را با هزینه و زمان مناسب بصورت ضمانتی ارائه می دهد. مالکین خودرو های خارجی می توانند با حضور در این مرکز تعمیرگاهی از مشاوره رایگان و عیب یابی خودرو استفاده نمونه و در نهایت تعمیر خودرو خارجی خود را به فیکس اپ کار بسپرند.

تعمیر موتور خودرو خارجی

یکی از خدماتی که این مجموعه بصورت حرفه ای و تخصصی ارائه می دهد، تعمیر موتور خودرو خارجی می باشد. خودروهای خارجی معمولاً دارای موتور های حجیم و پیشرفته هستند که به مرور زمان با توجه به نحوه استفاده و رسیدگی ها ممکن است دچار مشکلاتی شوند.

تعمیر موتور خودرو خارجی بصورت اساسی و کامل انجام می شود و پیش از آن توسط تعمیرکار مربوطه عیب یابی صورت می گیرد. زمان و هزینه انجام تعمیر موتور خودرو خارجی محاسبه و در صورت تایید مالک خودرو انجام می شود.

تعمیر گیربکس خودرو خارجی

فیکس آپ کار تعمیر گیربکس خودرو خارجی را علاوه بر خدمات تعمیر موتور نیز انجام می دهد. این تعمیرات تنها بر روی گیربکس های خودکار یا اتوماتیگ صورت می گیرد. مشکلاتی نظیر سر و صدا، تاخیر در تعویض دنده، عدم جا رفتن دنده یا عدم حرکت در حالت درایو از مشکلاتی است که در تعمیر گیربکس خودرو خارجی رفع می شود.

کارشناس پس از عیب یابی و مشاهده مشکلات موجود در گیربکس اتوماتیک اقدام به رفع آن ها نموده و پس از آن مجدد مورد تست و بررسی قرار می گیرد. خدمات تعمیر گیربکس خودرو خارجی در این مرکز بصورت کامل و تضمینی صورت می گیرد.

تعمیر جلوبندی ماشین خارجی

تعمیر موتور خودرو خارجی - تعمیر گیربکس خودرو خارجی - فیکس آپ کار
تعمیر موتور خودرو خارجی – تعمیر گیربکس خودرو خارجی – فیکس آپ کار

جلوبندی خودرو یکی از بخش هایی در خودرو است که بدلیل استفاده از قطعات و لوازم مصرفی بیشتر مورد خرابی قرار می گیرد. تعمیر جلوبندی ماشین خارجی یکی از خدمات دیگر تعمیر ماشین خارجی است که ارائه می شود. در تعمیر جلوبندی خودرو خارجی پس از آن که عیوب مشخص شدند، قطعات مصرفی بررسی و در صورت نیاز تعویض می گردند.

خدمات تعمیر جلوبندی ماشین خارجی در صورت نیاز به تعویض قطعات انجام می شود و قسمت های خراب مورد تعمیر قرار می گیرند. در ادامه مقاله تعمیر خودرو خارجی برخی مشکلاتی که باعث می شود نیاز به تعمیر جلوبندی ماشین خارجی باشد به شکل زیر می باشد:

  • وجود سر و صدا در قسمت جلویی خودرو
  • انحراف خودرو به سمت چپ یا راست
  • وجود لرزش در قسمت جلویی خودرو
  • لاستیک سایی در چرخ های جلویی

نصب آپشن خودرو خارجی

از دیگر خدماتی که مجموعه فیکس آپ کار ارائه می دهد نصب آپشن خودرو خارجی می باشد. در برخی خودروهای خارجی کم آپشن می توان با نصب آپشن لذت رانندگی را افزایش داد. آپشن های ظاهری و فنی که قابل نصب و استفاده روی انواع مدل های خودروهای خارجی باشد توسط این تعمیرگاه انجام می شود.

علاوه بر این نصب آپشن خودرو خارجی زمانی که یک یا چند آپشن دچار مشکل باشد می توان آن را تعمیر نمود. همچنین می توان آپشن های قدیمی را با آپشن های جدید تر جایگزین نمود. خدمات نصب آپشن بر اساس درخواست مالک خودرو در این مرکز با قطعات اصلی انجام می شود.

تعمیر جلوبندی خودرو - لوازم استوک خودرو - فیکس آپ کار
تعمیر جلوبندی خودرو – لوازم استوک خودرو – فیکس آپ کار

سرویس دوره ای ماشین خارجی

سرویس دوره ای از خدماتی است که برای خودرو ها در نظر گرفته می شود. سرویس دوره ای ماشین خارجی فرایندی است که در آن تمام قسمت های فنی و ظاهری خودرو مورد عیب یابی و بررسی قرار می گیرند. این کار باعث می شود تا اگر مشکلی در قسمت های مختلف خودرو وجود داشته باشد مشخص و اقدام به تعمیر خودرو خارجی شود.

سرویس دوره ای ماشین خارجی باعث می شود تا هزینه های نگهداری یک خودرو کاهش یابد. به این شکل که اگر قطعه یا بخشی از خودرو معیوب باشد، پیش از آن که دچار مشکلات جدی شود رفع می شود. سرویس دوره ای ماشین خارجی در این محل بصورت حضوری انجام می شود.

لوازم استوک خودرو خارجی

خودروهای خارجی که در کشور ایران در حال تردد و استفاده هستند بدلیل نبود نمایندگی رسمی دغدغه تهیه قطعات را دارند. این مجموعه لوازم استوک خودرو خارجی را از کمپانی های معتبر بدون واسطه با هزینه و زمان مناسب تهیه و تامین می کند.

این لوازم استوک خودرو خارجی به درخواست مالکین خودرو می تواند به کارشناس فروش فیکس آپ کار اعلام شود. پس از اعلام نتیجه این قطعه که بصورت اصلی و دارای سلامت کامل بوده به شکل تضمینی ارائه می شود. علاوه بر آن نصب یا تعویض قطعه در این مجموعه توسط تعمیرکاران انجام می شود.

صافکاری و نقاشی ماشین خارجی

در کنار خدمات تعمیر موتور خارجی در این مجموعه، صافکاری و نقاشی ماشین خارجی نیز انجام می شود. بخشی از محوطه تعمیرگاهی فیکس آپ مختص خدمات ظاهری خودرو مثل صافکاری و نقاشی ماشین خارجی می باشد. این خدمات شامل صافکاری بی رنگ، صافکاری PDR و لیسه گیری می باشد.

خدمات صافکاری و نقاشی ماشین خارجی توسط کارشناس حرفه ای و با تجربه در این مرکز انجام می شود. خودروهای خارجی بدلیل ارزش بالایی که دارند خدمات صافکاری و نقاشی باید بصورت کاملاً دقیق و حرفه ای انجام شود. این خدمات دارای کارشناسی و مشاوره رایگان می باشد.

بازدید : 188
چهارشنبه 5 آبان 1400 زمان : 16:53

هاست ابری چیست؟ از پرسش های متداول این روز های میزبانی وب و خرید هاست کاربران فضای مجازی می باشد. هاست ابری و ساختار و عملکرد آن مسئله ای است که کاربرانی که قصد خرید آن را دارند باید بدانند. تفاوت هایی میان هاست ابری و هاست معمولی وجود دارد که باعث می شود هر کاربر جهت خرید هاست برای سایت خود از میان این دو یکی را انتخاب کند.

در آموزش هاست ابری چیست؟ خواهید آموخت:

  • هاست ابری چیست؟
  • ساختار هاست ابری
  • ویژگی های هاست ابری
  • قیمت هاست ابری
  • هاست ابری بخریم یا هاست عادی

هاست ابری چیست؟

امروزه بدلیل استفاده بسیار زیاد کاربران و ورود آن ها به دنیای مجازی، تنوع هاست ها در میزبانی های وب افزایش چشمگیری داشته است. از این رو هاستینگ ها هاست های مختلفی را ارائه می دهند که کاربران می توانند بسته به نیاز خود این هاست ها را تهیه و استفاده کنند. هاست ابری یکی از جدیدترین و ترند ترین گزینه های حال حاضر میزبانی های وب می باشد. با دهاستینگ با آموزش هاست ابری چیست؟ همراه باشید.

هاست ابری چیست؟

هاست ابری چیست؟

هاست ابری که آن را با کلاد یا cloud hosting هم می شناسیم، نوعی سرویس در شبکه ای کوچک یا بزرگ می باشد که با در آن چند سرور با استفاده از تکنولوژی کلاستر به یکدیگر متصل می شوند. در اصل دیگر هاست ابری یک سرور نیست، چند سرور است. در حالت عادی میزبانی یک وب سایت در یک هاست توسط یک سرور انجام می شود. حال آنکه این میزبانی در هاست ابری بر روی چند سرور انجام می شود.

ساختار هاست ابری

در میزبانی های معمولی، یک سرور میزبان چندین هاست و سایت می باشد. تمام پردازش ها توسط یک مجموعه از سخت افزارها در یک سرور انجام می شود. اما در هاست ابری به جای یک سرور چند سرور استفاده می شود که این سرور ها می توانند بصورت واقعی یا مجازی به یکدیگر متصل شده باشند. به این شکل عملیات یک هاست ابری Cloud Computing نیز گفته می شود.

ویژگی های هاست ابری

هاست ابری بر خلاف هاست هایی مثل هاست وردپرس، ویژگی های متفاوت تری را داراست. در هاست ابری همانطور که در آموزش هاست ابری چیست؟ گفته شد، میزبانی یک هاست توسط چند سرور انجام می شود. این باعث می شود تا یک هاست ابری ویژگی های متحصربفردی نسبت به هاست های دیگر داشته باشد. در ادامه با آموزش هاست ابری چیست؟ این ویژگی ها را مرور می کنیم.

هاست ابری بخریم یا هاست عادی؟

یک پرسشی که بسیاری از کاربران می پرسند این است که هاست ابری تهیه کنند یا هاست عادی. با توجه به آموزش هاست ابری چیست؟ که متوجه تفاوت میان یک هاست ابری و هاست عادی شده اید، انتخاب کاملاً بستگی به خودتان دارد. البته باید این مورد را متذکر شد که یک هاست عادی هم کاملاً نیاز های شما را براورده می کند. پس هیچ اجباری برای تهیه یک هاست ابری وجود ندارد.

ادامه مطلب هاست ابری چیست؟

بازدید : 174
يکشنبه 7 شهريور 1400 زمان : 12:57

با آموزش رفع مشکل زرد شدن رزین اپوکسی خواهید آموخت که دلایل زرد شدن رزین اپوکسی چیست و چرا رزین اپوکسی می جوشد و باعث زرد شدن آن می شود. با این آموزش می توانید از جوشیدن و زرد شدن رزین اپوکسی خود جلوگیری کنید.

رفع مشکل زرد شدن رزین اپوکسی

بسیاری از تازه کار ها پس از آن که رزین خود را تهیه و لوازم و متریال های خود را تهیه می کنند حین کار متوجه زرد شدن رزین یا حتی جوشیدن آن می شوند و باعث می شود تا در مورد رفع مشکل زرد شدن رزین اپوکسی از فروشندگان یا رزین کار ها و افرادی که در این حوزه فعالیت دارند علت را جویا شوند.

مشکل جوشیدن رزین اپوکسی

در شرایطی رزین اپوکسی بسیار داغ می شود و باعث می شود تا بخار از آن بلند شود یا به اصطلاح خود بخار شود. گرم شدن رزین اپوکسی حین کار بسیار طبیعی است اما نباید منجر به جوشیدن شود. این جوشیدن رزین اپوکسی باعث می شود تا رزین به رنگ زرد درآید. این اتفاق ممکن است برای هرکسی در حین کار با رزین رخ دهد. این جوشیده شدن و زرد شدن رزین باعث می شود تا رنگ رزین اضافه شده ام کار اصلی را خراب کند. با رزین بازار همراه با رفع مشکل زرد شدن رزین اپوکسی همراه باشید.

دستور مصرف در زرد شدن رزین اپوکسی

یکی از مواردی که باید به آن توجه داشت تا مانع از زرد شدن و جوشیدن رزین شویم، طبق دستور مصرف عمل کردن است. در دستور مصرف رزین حداکثر وزن و ارتفاع مواد برای قالب گیری گفته شده است. باید به این میزان حداکثری دقت کرد تا رزین بیش از حد گرم نشود. دمای محیط و وزن مخلوط در این چنین شرایطی بسیار مهم است و تاثیر مستقیم می گذارد.

رفع مشکل زرد شدن رزین اپوکسی

رفع مشکل زرد شدن رزین اپوکسی

پیش گرم در زرد شدن رزین اپوکسی

بسیاری از افرادی که در این حوزه فعالیت دارند پیش از شروع کار رزین خود را به اصطلاح پیش گرم می کنند. این از پیش گرم کردن رزین معمولاً در حدود پنج دقیقه صورت میگیرد. اما اگر این زمان بیشتر از پنج دقیقه شود باعث می شود تا رزین بحوشدن و زرد بشود و در نهایت در کار رزین بسیار سریعتر از حالت عادی خشک شود.

دمای محیط و در زرد شدن رزین اپوکسی

در فصل گرما معمولاً دمای محیط که کارگاه یا اتاقی از یک منزل باشد ممکن است بسیار افزایش یابد. همانطور که می دانید رزین و هاردنر آن نباید در دمای بسیار بالا یا بسیار پایین نگهداری شود. بهترین دما بین 23 تا 25 درجه می باشد. اگر این دما در فصل تابستان به 30 یا بیشتر از آن برسد باعث جوشیدن رزین، زرد شدن و در نهایت افزایش سرعت خشک شدن آن می شود.

ترکیب کردن و زرد شدن رزین اپوکسی

در عملیات ترکیب کردن موردی که باعث می شود تا رزین بجوشد و زرد شود، بیش از اندازه نگه داشتن رزین در آب گرم می باشد. این کار باعث می شود تا واکنش های شیمیایی سریعتر انجام شود. با توجه به این که دمای محیط و زرد شدن رزین اپوکسی توضیح داده شد، اگر دما بیش از اندازه بالا باشد باید آن را خنک تر کرد یا در زمانی آن را انجام داد که دمای هوا پایین تر است.

پیشتر در وبلاگ آموزشی رزین بازار آموزش خشک کردن رزین اپوکسی توضیح داده شده است. همچنین در نظر داشته باشید که اگر رزین را در قالب های بزرگتری بریزید رزین کمتری در ظرف مخلوط باقی می ماند که باعث می شود دمای کمتری در ظرف ایجاد شود و مانع از جوشیدن و زرد شدن آن می شود.

رفع مشکل زرد شدن رزین اپوکسی

با توجه به توضیحات کاملی که در مورد رفع مشکل زرد شدن رزین اپوکسی در این مقاله گفته شد، به چند نکته دقت داشته باشید:

  • استفاده از تهویه مناسب در دمای بالا
  • استفاده از ظرف مخصوص مخلوط و ترکیب کردن
  • مقدار مخلوط کمتر در چند مرحله برای رزین هایی که سریعتر خشک می شوند
  • استفاده از ظروف فلزی در صورت جوشیدن رزین.
  • عدم دور ریختن رزین داغ درون سطل زباله
  • داشتن کپسول اطفاء حریق

ادامه مطلب رفع مشکل زرد شدن رزین اپوکسی

بازدید : 151
يکشنبه 16 خرداد 1400 زمان : 13:14

پس از انتخاب نام دامنه، زمان انتخاب و نحوه خرید میزبان و دامنه، نوبت به سایت می رسد. انتخاب یک میزبان با کیفیت بسیار مهم است زیرا یک شرکت میزبان می تواند اثربخشی وب سایت شما را کم یا زیاد کند. یک میزبان ناپایدار منجر به از دست دادن مشتری، پایین آمدن رتبه سایت و درآمد شما خواهد شد. در این مقاله همراه ما باشید تا معیارهای خرید بهترین هاست را به شما بگوییم.

در آموزش معیارهای انتخاب و خرید بهترین هاست در سال ۱۴۰۰ خواهید آموخت:

  • چگونه یک میزبان خوب انتخاب کنیم؟
  • به چه میزان فضای ذخیره سازی و پهنای باند نیاز دارید؟
  • چگونه کیفیت خدمات میزبانی را بررسی کنید؟
  • خدمات آنها چقدر متنوع است؟
  • چگونه از اطلاعات پشتیبان تهیه می کنند؟
  • آیا میزبان انتخابی شما دوره آزمایشی رایگان دارد؟
  • قیمت آن ها چطور است؟
  • نحوه نظارت و پشتیبانی چطور انجام می شود؟

اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، می توانید با میزبانی مشترک شروع کنید. بسیاری از کاربرانی که برای اولین بار از این سرویس ها استفاده می کنند بهتر است به سراغ سرویس های مشترک بروند زیرا آنها ساده و به دور از پیچیدگی تعمیر و نگهداری سرور هستند.

معیارهای انتخاب و خرید بهترین هاست در سال ۱۴۰۰

گزینه دیگر سرورهای مجازی یا سرورهای اختصاصی است که در صورت نیاز با ارتقا به این سرویس ها می توانید نیازهای روز افزون سایت را برآورده کنید. اصطلاحی که این روزها بسیار رایج است نوع دیگری از میزبانی وب به نام میزبانی Python است که می توانید برای ثبت دامنه در هاست خود انتخاب کنید.

انتخاب نوع میزبانی وب

معیارهای انتخاب و خرید بهترین هاست در سال 1400

معیارهای انتخاب و خرید بهترین هاست در سال ۱۴۰۰

ابتدا باید مشخص کنید که آیا می خواهید از هاست لینوکس استفاده کنید یا از هاست ویندوز. همانطور که از نامش پیداست، میزبان های ویندوز از سیستم عامل ها و نرم افزارهای مخصوص ویندوز و میزبانهای لینوکس از نسخه های مختلف سیستم عامل لینوکس استفاده می کنند، اما تفاوت آنها برای شما چیست؟

اگر سایت شما با استفاده از ASP طراحی شده است یا از پایگاه داده MSSQL استفاده می کند، اگر می خواهید سایت شما در وب سرور Microsoft IIS اجرا شود، به میزبانی ویندوز نیز نیاز دارید.

اما اگر وب سایت شما با PHP ،Python و غیره طراحی شده است و سایت شما به پایگاه داده MySQL نیاز دارد و همچنین اگر سایت شما برای کار صحیح به سرورهای وب مانند Apache و NGINX نیاز دارد، باید از Linux استفاده کنید.

اگر می خواهید سایت خود را با کنترل پنل های معروف مانند cPanel و Plesk مدیریت کنید، می توانید از سرویس های Linux نیز استفاده کنید. علاوه بر این، اگر از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده می کنید، خدمات میزبانی سریع وردپرس گزینه بهتری است.

توجه داشته باشید که برخی از شرکت های میزبان خدمات ویندوز را ارائه می دهند که از سایت های PHP نیز پشتیبانی می کنند. با آموزش معیارهای انتخاب و خرید بهترین هاست در سال ۱۴۰۰ با دهاستینگ همراه باشید.

به چه میزان فضای ذخیره سازی و پهنای باند نیاز دارید؟

در مرحله بعدی شما باید فضای مورد نیاز و پهنای باند را تعیین کنید، خصوصاً اینکه پرونده های سایت چه اندازه هستند. برخی از میزبان ها ادعا می کنند فضای نامحدودی را ارائه می دهند، اما در واقع این فضا نامحدود است، به شرطی که شما فقط پرونده های سایت خود را در آن بارگذاری کرده اید و پرونده دیگری را در میزبان بارگذاری نکرده اید.

پهنای باند یا ترافیک میزان داده ای است که طی یک بازه زمانی بین سایت شما و کامپیوترهای بازدیدکنندگان سایت شما رد و بدل می شود. اگر انتظار دارید سایت شما بازدید زیادی داشته باشد، به پهنای باند بیشتری نیاز دارید.

مانند فضای ذخیره سازی، بسیاری از شرکت های میزبان پهنای باند نامحدودی را ارائه می دهند، اما به خاطر داشته باشید که شرکت های میزبان از الگوی خاصی پیروی می کنند و کاملاً نامحدود نیستند. این تصور غلط می تواند در آینده باعث پرداخت بیشتر شود.

کیفیت خدمات میزبانی را بررسی کنید

کیفیت سرویس را می توان با توجه به زمان کار تعریف کرد. زمان کاربری به این معنی است که چند درصد از زمان سرورهای میزبان در دسترس هستند. این شامل مشکلی در سایت شما یا مشکلات کدنویسی نیست که از بارگیری سایت جلوگیری می کند. هنگام انتخاب میزبان ، حتماً بپرسید که در صورت خرابی سرور ، چه نوع تضمینی را ارائه می دهند.

خدمات آنها چقدر متنوع است؟

معیارهای انتخاب و خرید بهترین هاست در سال 1400

معیارهای انتخاب و خرید بهترین هاست در سال ۱۴۰۰

ارائه خدمات متفاوت و به روز، با شرایط فنی و قیمت های متفاوت، گستره کار شرکت را نشان می دهد. میزبانی ابری در حال حاضر محبوب ترین سرویس در بین کاربران است، اما برخی از سایت ها بسته به زمان طراحی ممکن است به نسخه های خاصی از نرم افزار سرور نیاز داشته باشند.

بنابراین شرکتی را انتخاب کنید که خدمات متنوعی را ارائه می دهد، زیرا سایت شما ممکن است با هیچ نسخه ای سازگار نباشد یا شما فقط می خواهید از میزبان C-panel یا کنترل پنل های ویژه ایران استفاده کنید.

همچنین به خاطر داشته باشید که برخی از شرکت ها خدمات ایمیل به همراه میزبانی وب را نیز ارائه می دهند ، به این معنی که می توانید در دامنه خود در کنار وب سایت آدرس ایمیل داشته باشید.

چگونه از اطلاعات پشتیبان تهیه می کنند؟

بسیاری از شرکت های میزبان از اطلاعات شما به طور منظم و خودکار پشتیبان تهیه می کنند و در صورت لزوم به شما ارائه می دهند. در این صورت دیگر نگران بازیابی اطلاعات قبلی نخواهید بود. این خدمات توسط همه شرکت ها ارائه نمی شود.

آیا میزبان انتخابی شما دوره آزمایشی رایگان دارد؟

یک لحظه بسیار ظریف اما حیاتی در یادگیری خرید هاست و دامنه رایگان انتخاب یک شرکت میزبان است، صرف نظر از اینکه این شرکت دوره تست رایگان دارد یا خیر. آزمایش رایگان نشانه خوبی است که شرکت میزبان به خدمات خود اعتماد دارد و می تواند مشتریان خود را راضی نگه دارد. دوره آزمایشی رایگان بهترین روش برای ارزیابی راحتی و کیفیت خدمات شرکت است.

قیمت آن ها چطور است؟

قیمت خرید دامنه ها و میزبان ها همیشه یک عامل مهم در تصمیم گیری است، اما عامل اصلی نیست. هرگز میزبان را فقط به دلیل ارزان تر بودن انتخاب نکنید یا به تبلیغات جعلی مبتنی بر هاست و دامنه رایگان اعتماد نکنید. شما باید خدمتی را انتخاب کنید که پاسخگوی نیاز شما باشد. بهتر است به جای هاست ارزان، هاستی با خدمات با کیفیت انتخاب کنید و در آینده مجبور شوید سایت خود را به هاست بهتری منتقل کنید.

نحوه نظارت و پشتیبانی چطور انجام می شود؟

جدا از هر آنچه در مورد خصوصیات میزبانهای خرید با کیفیت گفته شد، یک ویژگی بسیار مهم کیفیت پاسخ پشتیبانی است. شما انتظار دارید وب سایت شما ۲۴ ساعته فعال باشد. بنابراین، شما باید به میزبانی بروید که ۲۴ ساعت شبانه روز ، ۷ روز هفته، با یک تیم فنی صالح و باتجربه، مسئولیت شما را بر عهده داشته باشد و دائما میزبان شما را کنترل کند.

نکته دوم برای شرکت های دامنه و میزبان وجود پشتیبانی آنلاین است، علی رغم ادعای برخی شرکت ها، پاسخ آنها آنلاین نیست و در حال حاضر بیشتر آنها مکاتبات ایمیل را ترجیح می دهند. پشتیبانی ۲۴ ساعته به این معنی است که می توانید در هر زمان از روز، حتی در روزهای تعطیل، با یک تماس تلفنی ساده مشکل خود را حل کنید.

این مقاله برگرفته از مقاله خرید بهترین هاست سایت همیار وب است که کامل آن را می توانید از اینجا مطالعه اش کنید.

بازدید : 497
چهارشنبه 5 خرداد 1400 زمان : 11:40

نحوه ساخت سایت حرفه‌ای که در گوگل بالا بیاید

تا همین چند وقت پیش وب سایت را تنها به افراد خاصی پیشنهاد می‌کردیم. مثلا فلان شرکت برای اینکه خودش را معرفی کند؛ فلان کلینیک دندان پزشکی برای نوبت دهی آنلاین؛ یا فردی که قصد فروش آنلاین یک محصول خاص را داشت.

اما الان وضع فرق کرده است. معمولا هر تخصصی داشته باشید؛ سایت به دردتان می‌خورد. کم‌ترین استفاده‌ای که می‌توانید از آن ببرید، داشتن یک رزومه در اینترنت است. البته هدف شما احتمالا این است که بیشترین استفاده را از سایت ببرید و حتی آن را به منبع درآمدی برای خودتان تبدیل کنید.

برای ساخت و مدیریت سایت چه مهارت‌هایی باید بلد باشم؟

وقتی راجع به ساخت سایت با افراد صحبت می کنم، از شروع کردن می‌ترسند. چون تجربه کار با سایت را نداشته‌اند. سال‌ها در کسب‌و‌کار سنتی مشغول بوده‌اند. صحبت از ساخت و مدیریت سایت که می شود، دست و پایشان می لرزد. حق هم دارند؛ چون فکر می کنند، ساخت سایت هنوز مثل چند سال پیش کار سخت و پیچیده ای است.

ترس و نگرانی را کنار بگذارید و شروع کنید. ساخت و مدیریت سایت نیاز به مهارت و تخصص خاصی ندارد. حتی اگر قبلا هیج تجربه ای هم نداشته باشید، باز می توانید سایت داشته باشید. استفاده از سایت ساز، ساده ترین روش ساخت سایت است؛ چون با کمک آن نیاز به هیچ دانش فنی و حتی یک خط کدنویسی هم ندارید. همه چیز آماده است.

فقط باید بلد باشید چگونه بفروشید، که آن را هم با مطالعه و گرفتن مشاوره یاد می‌گیرید.

راه‌اندازی سایت چه مراحلی دارد؟

وقتی می‌گوییم هر کسی، با کمترین مهارت می‌تواند یک سایت داشته باشد، حتما روش‌های ساده‌ای برای ساخت سایت وجود دارد. مثلا یکی از ساده‌ترین روش‌های ساخت سایت، استفاده از سایت ساز است. اگر از سایت ساز استفاده کنید درگیر هیچ کدام از کارهایی مانند خرید هاست و دامنه، خرید و نصب افزونه و ویرایش زمان‌بر سایت نمی‌شوید.

هر چیزی برای سایت نیاز داشته باشید، یک جا در اختیار دارید. از هر قالب و افزونه‌ای که بخواهید، می‌توانید بدون صرف هزینه اضافی استفاده کنید. یک نمونه از این سایت سازها، پرتال است، که اتفاقا حرفه‌ای‌ترین سایت ساز ایرانی است. برای اینکه باورتان شود، تا 7 روز فرصت دارید، رایگان از آن استفاده کنید.

برای اینکه کامل یاد بگیرید، همین الان با من شروع کنید:

  1. یک سایت آزمایشی در پرتال ایجاد کنید.
  2. برای سایت‌تان یک قالب انتخاب کنید.
  3. هر محصول یا محتوایی که دارید را در سایت بگذارید.
  4. اگر مطمئن شدید، یکی از بسته‌ها را فعال کنید؛ بعد از آن می‌توانید دامنه مخصوص خودتان را ثبت کنید.

چگونه بازدید سایت را بالا ببرم؟

بعد از اینکه سایت تان را راه اندازی کردید و کم کم محتوا در آن گذاشتید، به دنبال این می‌افتید که برای سایت بازدید بگیرید. البته تا یادم نرفته این را بگویم، که افزایش بازدید سایت به تنهایی کافی نیست. مثل فروشگاهی که روی ویترین نوشته “فروش همه اجناس با 70 درصد تخفیف”. وارد آن که می شوی، می بینی فقط روی یکی دو محصول، تخفیف دارد؛ آن هم حداکثر 50 درصد!

ممکن است فروشگاه پر شود از مشتری. اما آیا همگی به خریدار هم تبدیل می شوند؟ قطعا نه. تازه شاید دیگر هم به آن فروشگاه سر نزنید. سایت هم دقیقا همینطور است. اگر دست‌تان خالی باشد کاربر را از دست داده اید. پس قبل از اینکه کاربر را به سایت دعوت کنید، مطمئن باشید که خیلی زود آن را ترک نمی‌کند.

به هر حال برای بالا بردن بازدید سایت تان این چند نکته جواب می‌دهد:

  • روی سئوی سایت کار کنید.
  • سرعت سایت را بهینه کنید.
  • در کنار سایت از شبکه های اجتماعی هم استفاده کنید.
  • سایت تان حتما ریسپانسیو باشد؛ در هر دستگاهی به خوبی قابل نمایش باشد.
  • محتوای با کیفیت در سایت منتشر کنید.
  • بعد از مدتی، تبلیغات هدفمند انجام دهید.

می‌خواهم سایتم در گوگل بالا بیاید

وقتی سایت شما در گوگل بالا می آید، دیگران شما را پیدا می کنند. مثلا کاربر عبارت «فروش مبلمان» را جستجو می کند. سایت شما یکی از نتایج بالای گوگل است. به احتمال زیاد روی همان کلیک کرده و وارد سایت می شود. شما هم همین را می خواهید دیگر؟

یکی از راه های بالا آمدن سایت در گوگل، سئوی آن است. این چند نکته سئوی سایت‌تان را بهبود می‌دهد:

  • تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید؛ سپس روی کلمات مناسب کار کنید. (باید بدانید افراد چه عبارت هایی را در حوزه شما جستجو می کنند تا روی همان ها کار کنید)
  • در صفحات سایت به جز محتوای متنی از انواع دیگر محتوا مثلا ویدیو و عکس هم استفاده کنید
  • لینک سازی داخلی سایت را به خوبی انجام دهید. (با لینک دهی مناسب در سایت کاربر را در سایت بچرخانید تا نیازش برطرف شود)
  • سرعت سایت را بهینه کنید. (اگر صفحات سایت دیر لود شود کاربر ممکن است سایت را ترک کند)
  • سایت تان را ریسپانسیو طراحی کنید. (حتما می دانید که الان اغلب افراد با گوشی موبایل خود در سایت ها می چرخند)
  • محتوای باکیفیت در سایت منتشر کنید. (مثلا اگر سایت فروشگاهی دارید، توضیحات کاملی از محصول بگذارید)

هزینه ساخت سایت چقدر است؟

اگر به شما بگویند برای راه اندازی یک مغازه در گوشه ای از شهر بیش از 50 میلیون تومان پول نیاز دارید، تعجب نمی کنید. اما صحبت از راه اندازی سایت که می شود، نسبت به هزینۀ آن حساس می شوید.

منبع مطلب

بازدید : 725
چهارشنبه 5 خرداد 1400 زمان : 11:41

آموزش گوگل ادز یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو برای شرکت‌هایی می‌باشد که می‌خواهند کسب و کار اینترنتی خود را گسترش دهند. ما در این مقاله از سری آموزش گوگل ادز قصد داریم در زمینه کمپین‌های تبلیغاتی که می‌توانید پیاده سازی کنید اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می‌تواند برای شما مفید واقع شود. با ما در ادامه آموزش گوگل ادز همراه باشید.

پس از اینکه در زمینه افزونه‌های مکان که به گسترش شناخت کسب و کار شما از دید مخاطبین منجر می‌شود اطلاعاتی را در آموزش گوگل ادز در اختیار شما قرار دادیم، در این مرحله قصد داریم برخی از تنظیمات اختیاری که در دسترس شماست تا بتوانید حرکت رو به جلو را تجربه کنید در اختیار شما قرار می‌دهیم. در ادامه بیشتر در زمینه تنظیمات پیشرفته‌ای که در گوگل ادز در اختیار شما می‌باشد اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می‌دهیم که قطعا می‌تواند برای شما مفید واقع شود. فرصت برنامه ریزی را می‌توان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تنظیمات پیشرفته در گوگل ادز عنوان کرد که می‌تواند به شما برای یک برنامه ریزی مدون و بر اساس ویژگی‌های مورد نظرتان کمک کند. در ابتدای تنظیمات پیشرفته آموزش تبلیغات گوگل ادز در این خصوص توضیحاتی را ارائه می‌کنیم.


تنظیمات پیشرفته برای برنامه ریزی در آموزش گوگل ادز

برای اینکه در تنظیمات پیشرفته گوگل ادز بتوانید زمان مورد نظر را انتخاب کرده و بر این اساس فعالیت کنید، باید روی منوی کشویی انتخاب کرده و با انتخاب بازه زمانی مثلا جمعه تا دوشنبه را انتخاب کرده و سپس زمان دقیق را تنظیم کنید. این کار برای تبلیغاتی که بر تماس مبتنی شده اند می‌تواند بسیار مفید واقع شود. برای اینکه بخواهید زمان تماس مشتری را انتخاب کنید در این قسمت می‌توانید انتخاب مورد نظر خود را داشته باشید و همچنین ساعت کاری کسب و کار خود را انتخاب خواهید.

کرد. بیشتر کسب و کار‌ها می‌توانند از شنبه تا پنجشنبه را انتخاب کنند و یا در صورتی که در روز پنجشنبه نیمه وقت کار می‌کنند می‌توانند زمان مورد نظر خود را در پنجشنبه هر هفته تغییر دهند. همچنین شما می‌توانید مدت زمان نمایش تبلیغات خود را انتخاب کرده و بر اساس کسب و کار خود را آغاز نمایید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این قسمت از آموزش گوگل ادز می‌توانیم به کاربرد آن برای استفاده در برنامه‌های کسب و کاری مختلف اشاره کنیم. به این معنی که شما می‌توانید بازه زمانی نمایش تبلیغات خود در گوگل ادز را انتخاب کرده و بر این اساس برنامه ریزی بودجه بندی تبلیغات را انجام دهید.


تبلیغات پویا در گوگل ادز

یکی از مهم‌ترین شاخصه‌هایی که تبلیغ گوگل ادز را به بهترین ابزار برای ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی تبدیل می‌کند، تبلیغات پویا در گوگل ادز می‌باشد. در واقع شما می‌توانید با استفاده از گوگل ادز به سادگی یک تبلیغات مورد نیاز خود را نمایش دهید و برای تبلیغات خود بازه زمانی و مکانی محل نمایش را انتخاب کنید که با توجه به قوانین تبلیغاتی گوگل می‌تواند در مثمر به ثمر بودن بیشتر تبلیغات شما کمک کرده و همچنین به شما کمک می‌کند تا بتوانید مشتریان بالقوه خود را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید.

آموزش گوگل ادز را می‌توانیم یکی از بهترین انتخاب‌های موجود در مقابل کسب و کار‌ها بدانیم که امروزه توجه بسیاری را به خود جذب کرده است و شما می‌توانید از این ابزار استفاده داشته باشید. شما پس از اینکه تنظیمات مربوط به تبلیغات پویا را در گوگل ادز انجام دادید می‌توانید با استفاده از دکمه‌های مربوط به ذخیره سازی و ادامه هزینه تبلیغات در گوگل خود را بسیار کم و یا به صورت رایگان در گوگل ادز اضافه کنید.

بازدید : 378
چهارشنبه 5 خرداد 1400 زمان : 11:41

ترسیم کنید. مداد رنگی به راحتی می تواند نقاشی های درخشندگی و عمق رنگ را رقابتی کند!

مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل ۱۲ رنگ

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مداد رنگی فابر کاستل ، مانند انواع مختلف و مارک های مورد علاقه من ، راهنمای من برای مدادهای رنگی را بررسی کنید. من همچنین یک راهنمای بهترین مقاله برای مدادهای رنگی دارم.

همانطور که از این هنر مداد رنگی من در این صفحه مشاهده می کنید ، از مدادهای رنگی می توان برای ایجاد آثار هنری در سبک های مختلفی مانند عکاسی ، تجرید ، غریب و کامپوزیت (ترکیبی از سبک ها) استفاده کرد.

مزایای کار با مداد رنگی فابر کاستل پلی کروم

مداد رنگی مزایای بسیاری دارد. از یک چیز ، آنها بسیار سبک وزن و قابل حمل هستند. آنها به تنظیمات فوری احتیاج ندارند - شما فقط می توانید آنها را در هر کجا که بروید ، کتاب طراحی یا صفحه طراحی خود را باز کنید ، و مداد رنگی فابر کاستل یک جلسه هنری با مدادهای رنگی همانند تنظیم سریع و آسان است. این باعث می شود مدادهای رنگی در مقایسه با سایر مدیوم های هنری بسیار کثیف نباشند.

مدادها و مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل

نقشه های پرنده

مداد رنگی پرنده نقاشی

این نقاشی های پرنده مداد رنگی ، پرندگان مختلفی را در سناریوهای رنگارنگ به نمایش می گذارند ، با هدف گسترش دیدگاه معمول ما از موجوداتی که در طبیعت با آنها روبرو می شویم.

نحوه رسم یک سنگ مرمر

مداد رنگی ۲۴ رنگ فابر کاستل پلی کروم

بیاموزید که چگونه یک سنگ مرمر نوری بکشید

یاد بگیرید که چگونه در این درس ترسیم قدم به قدم یک نقاشی مرمر با استفاده از مدادهای رنگی بکشید.

چگونه یک مداد رنگی فابر کاستل را تیز کنید

چگونه یک مداد رنگی را تیز کنید

کشف کنید که چگونه یک مداد رنگی را به یک نقطه خوب و زیبا تیز کنید! بیاموزید که چگونه از شکستن مدادهای رنگی Prismacolor جلوگیری کنید.

5 تکنیک مداد رنگی فابر کاستل را بیاموزید

5 تکنیک مداد رنگی را بیاموزید

به آموزش مداد رنگی نیاز دارید؟ 5 تکنیک مهم مداد رنگی را پیدا کنید که پایه و اساس هر کاری را که با مدادهای رنگی انجام می دهید ، تشکیل می دهد!

نقشه های واقع گرایانه کارن هال

نقشه های واقع گرایانه کارن هال

از نقاشی های واقع بینانه کارن هال که حیوانات غریب و پرتره های افراد خیره‌کننده است ، الهام بگیرید! گالری از کارهای او را مشاهده کنید و مصاحبه ای را با این هنرمند بخوانید.

نقشه های مفصل از مداد رنگی فابر کاستل

نقشه های مفصل از مداد رنگی فابر کاستل

نقشه های دقیق مداد رنگی فابر کاستل را بررسی کنید. او برای ایجاد نقاشی های واقع بینانه از حیوانات ، مردم و معماری در گرافیت و مداد رنگی کار می کند.

هنر ریچارد Klekociuk

مداد رنگی ریچارد کلکوسیوک

هنر مداد رنگی زیبا ریچارد کلوکیوک مناظر خیره کننده تاسمانی را به تصویر می کشد. بیا نقاشی های مداد رنگی او را ببینید که اغلب رئالیسم را با نمادگرایی مسیحی و تصاویر انتزاعی می آمیزد!

نور نقاشی با مداد رنگی

نور نقاشی با نقاشی کتاب مداد رنگی فابر کاستل

نور نقاشی با مداد رنگی فابر کاستل به شما نشان می دهد که چگونه از مدادهای رنگی استفاده کنید تا هنوز هم زیبایی واقعی خود را ایجاد کنید. درباره این کتاب 128 صفحه ای توسط سیسیل بایرد در این بررسی بیشتر بدانید!

سوالات متداول

آیا می خواهید در مورد مدادهای رنگی اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ برخی از نکات مداد رنگی فابر کاستل دستی را انتخاب کنید و برخی از تکنیک های مداد رنگی جدید را در این سؤال مفید در مورد استفاده از مداد رنگی بیاموزید.

راهنمای مدادهای رنگی

برای کمک به درک تفاوت های بسیاری از مارک های مداد رنگی موجود این روزها ، من این راهنما را برای مداد رنگی ایجاد کردم. انواع مختلف مداد ، اهمیت قوام و ماندگاری و مارک های مورد علاقه خود را پوشش می دهم.

بازدید : 366
چهارشنبه 5 خرداد 1400 زمان : 11:41

EPSچیست؟

مفهوم EPS سودی است که شرکت در ابتدای سال پیش بینی می کند تا در پایان سال به آن دست یابد. شرکت ها موظف هستند عملکرد سال گذشته را به بورس اعلام کرده و در صورتی که نتوانسته اند که eps پیش بینی شده را محقق کنند از کارشناسان مشاوره بگیرند تا در دوره بعدی این چنین اتفاقی نیفتد.البته این یک مفهوم پیش بینی شده ولی هنوز محقق نشده است. در بورس ایران برای هر شرکت این عدد نوشته شده و فقط پیش بینی شده و هنوز قطعیت نیافته است.

EPS محقق شده

این مفهوم همان عددی است که شرکت در انتهای سال مالی آن را بدست می آورد. حسابداران و مدیران مالی شرکت تمامی حساب های شرکت را بررسی می کنند و عددی را اعلام می کنند که همان ‌EPS محقق شده است.

EPSتعدیل شده

زمانی که عملکرد شرکت را بررسی می کنند در صورتی که نسبت به ملاک پیش بینی شده این عدد پایین تر باشد مشخص می شود که این مفهوم تعدیل شده است.

نکات مهم و بارز درباره EPS شرکت ها

  • این عدد هر سال با توجه به شرایط مختلف اقتصادی تغییر می کند. به همین دلیل این رقم ثابت نیست و هر سال تغییر می کند.
  • شرکت ها موظف هستند که هر سال این عدد را پیش بینی کرده و به بورس تسلیم کنند و البته در پایان همان سال عددی که بدست آورده اند را اعلام کنند. عملکرد شرکت در این عدد تاثیر به سزایی دارد و ممکن است در پایان سال کاهش / افزایش / تعدیل داشته باشد.
  • عددی که بدست آمده برای سال جدید مبنا قرار می گیرد و برهمان اساس برای سال جدید، پیش بینی می شود.

سود نقدی سهام یا DPS

سود نقدی سهام است که بین سهامداران تقسیم می شود و متناسب با هر شرکت متفاوت است. همه شرکت ها در رابطه با سود نقدی سهام سیاست های مختلفی دارند. در برخی شرکت ها این سود بین سهامداران تقسیم می شود و در برخی دیگر نقدینگی طرح های خود را تامین می کنند.

تفاوت EPS و DPS در بورس

DPS بخشی از این ملاک ومعیار بوده و هردو آن ها همان سود شرکت است و نسبت به هم متفاوت هستند. DPS نسبت به EPS کمتر است بخاطر این که بخشی از سود است که شرکت آن را نزد خود نگه می دارند.

نکات مهم
  • برخی از شرکت ها DPS را بین سهامداران تقسیم نمی کنند و مقداری از آن را نزد خود نگه می دارند.
  • DPS به سهامداران شرکت تعلق می گیرد. حتی اگر سهامداری، سهم خود را بفروشد بازهم DPS به او تعلق می گیرد.
  • شرکت ها لازم است که DPS را به طور معمول ۸ ماه تقسیم می کنند و برخی از شرکت ها این کار را زودتر و برخی دیرتر انجام می دهند.

تعیین سود یا زیان شرکت ها در بورس

سود یا زیان شرکت فقط به این دو عدد محدود نمی شود و می توان با عوامل دیگری؛ آن را مشخص کرد. سود یا زیان شرکت همیشه در یک دوره زمانی مشخص می شود و لازم است که با عوامل دیگری عملکرد شرکت به دقت بررسی شود.
برخی کارشناسان بر این باور هستند که لازم است این شاخص حذف شود تا سرمایه گذاران بتوانند با خیال راحت در مورد سهام شرکت ها سرمایه گذاری کنند که بر این قضیه انتقاداتی وارد شده است.

مقایسه عملکردهای شرکت در بورس

فرض کنید که EPS دو شرکت بورس یکسان باشد ولی یکی از آن ها با سرمایه گذاری کمتری این رقم را بدست آورده است. شرکتی که بتواند با سرمایه گذاری اندکی EPS بیش تری را بدست بیاورد مشخص می شود که عملکرد خوبی داشته است و اگر همه عوامل مساوی باشد می توان نتیجه گرفت که EPS بزرگ تر نشان می دهد که شرکت عملکرد بهتر و قوی تری داشته است.

EPS و DPS در بورس هردو سودهای شرکت های پذیرفته شده در بورس است و هر چقدر که رقم بزرگ تری باشد به همان اندازه مشخص می شود که شرکت عملکرد بهتری دارد.این دو سود در هر حال به سهامداران تعلق می گیرد و حتی سهامدارانی که سهم خود را فروخته باشند بازهم این سودها به آن ها تعلق خواهد گرفت.

نگاهی عمیق و دقیق به مفهوم EPS

بیشتر شرکت های پرداخت سود سهام ، سود سهام را هر سه ماه یکبار و همزمان با گزارش های مالی سه ماهه مورد نیاز پرداخت می کنند. سود هر سهم به درآمد خالصی است که شرکت پس از تمام هزینه ها و مالیات بر تعداد سهام مانده مانده تقسیم می کند. هنگامی که این عدد منتشر می شود ، می توان آن مقدار را با مبلغ سود سه ماهه ای که شرکت برای سه ماهه پرداخت کرده مقایسه کرد.

یک هدف مشترک شرکتی تولید EPS است که سال به سال رشد می کند. اثرات فصلی ممکن است باعث شود درآمد از سه ماهه به سه ماهه تغییر کند. برای به دست آوردن تصویر دقیق تر از درآمد ، نتایج سال را مقایسه کنید یا سه ماهه مشابه سال قبل را مقایسه کنید (مانند سه ماهه دوم سال گذشته در مقایسه با سه ماهه دوم سال جاری).

منبع : بورس ملت

بازدید : 670
چهارشنبه 5 خرداد 1400 زمان : 11:41

خرید فالوور اینستاگرام یکی از راه‌های افزایش دنبال کننده‌ها در این پلتفرم است. شما می‌توانید از فالوورهای فیک و یا واقعی برای افزایش تعداد دنبال کننده‌های خود استفاده کنید؛ اما فالوور فیک بخریم یا واقعی؟ آیا فالوورهای فیک می‌توانند به صورت مستقیم منجر به افزایش فروش شوند؟ خرید فالوور برای اینستاگرام چه ضرورتی دارد؟ تا انتهای این مقاله از دیجی فالوور با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را پیرامون خرید فالوور بگیرید.

follower.jpg

آیا خرید فالوور اینستاگرام ضرورت دارد؟


همان‌طور که می‌بینید این روزها کسب و کارهای زیادی به بازاریابی شبکه‌های اجتماعی روی آورده‌اند و از این طریق سعی دارند تا سود و فروش کسب و کار خود را افزایش دهند. افزایش فالوور اینستاگرام، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های صاحبان کسب و کارهایی است که در اینستاگرام در حال فعالیت هستند؛ چرا که معیار معتبر بودن یک برند تجاری در این شبکه تعداد فالوورهای آن است. به همین‌خاطر اکثر کاربران به راه‌هایی مانند خرید فالوور روی آورده‌اند و حتی برای این عمل هزینه‌های زیادی را نیز صرف می‌کنند. اما سوال اساسی اینجاست که آیا خرید فالوور برای یک پیج تجاری ضرورت دارد؟ فالوور فیک بخریم یا واقعی؟

فالوور داشته باشید تا کاربران به شما و برندتان اعتماد کنند

یکی از ضرورت‌های خرید فالوور، اعتماد سازی برای کاربران است. اگر به تازگی اقدام به راه‌اندازی یک پیج تجاری و یا فروشگاهی در اینستاگرام کرده باشید، باید در ابتدای کار تعداد فالوورهایتان به اندازه‌ای باشد که توجه کاربران را جلب کرده و آن‌ها را به دنبال کردن پیج شما ترغیب کند. همچنین اگر کالا و محصولی برای فروش داشته باشید، تا زمانی که تعداد دنبال کننده‌هایتان به حد مطلوبی نرسیده باشد، مشتری برای خرید به شما اعتماد نمی‌کند. بنابراین می‌توان این‌طور گفت که لازمه فعالیت یک پیج تجاری در اینستاگرام، داشتن تعداد بیشتری کاربر به عنوان فالوور است. خرید فالوور ایرانی یکی از راه‌های موثر برای افزایش فالوور می‌باشد.


چرا کاربران از اینستاگرام استفاده می‌کنند؟


برای فهمیدن این موضوع که خرید فالوور ضرورت دارد یا خیر قبل از هر چیزی باید بدانید چرا کاربران از این پلتفرم استفاده می‌کنند؟ بین استفاده از اینستاگرام و افزایش فالوورهای آن چه ارتباطی وجود دارد؟ به طور کلی کاربران برای سه منظور از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند:

• اشتراک گذاری لحظات خود و ارتباطات دوستانه

هر چند اینستاگرام یک پیام‌رسان نیست اما کاربران زیادی به واسطه آن با دوستان خود ارتباط برقرار می‌کنند. این شبکه اجتماعی یک پلتفرم بصری است که بر پایه عکس و ویدیو طراحی شده ست و کاربرانی از سراسر دنیا می‌توانند از طریق آن لحظات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. بنابراین اگر تنها برای این منظور از این شبکه استفاده می‌کنید، خرید فالوور اینستاگرام ضرورتی ندارد.

• برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی

اگر می‌خواهید از طریق پیج خود در اینستاگرام یک کمپین راه‌اندازی کنید و یا بر روی نظر کاربران تاثیرگذار باشید، باید افراد زیادی شما را دنبال کنند. بنابراین خرید فالوور در این مورد کمک زیادی به دیده شدن کمپین و فعالیت شما در اینستاگرام می‌کند. توجه داشته باشید که خرید فالوور فیک در این زمینه هیچ کمکی به شما نمی‌کند؛ اگر می‌خواهید یک کمپین تاثیرگذار داشته باشید و از این طریق پیام خود را به کاربران منتقل کنید باید پیجی پربازدید توسط کاربران واقعی داشته باشید.

• بازاریابی کسب و کار و برندهای تجاری

بعضی از برندهای تجاری و کسب و کارها برای بازاریابی و تبلیغ خدمات خود از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام استفاده می‌کنند. این کسب و کارها در اینستاگرام به دنبال سود و فروش بیشتر هستند؛ بنابراین مسلم است که به تعداد بیشتری فالوور نیز نیاز دارند. توجه داشته باشید که در این مورد نیز خرید فالوور اینستاگرام باید واقعی باشد تا شما را به هدفی که دارید برساند؛ فالوورهای فیک نمی‌توانند به مشتریان کسب و کارتان تبدیل شوند و تاثیری در میزان فروش نیز نخواهند داشت.

digi folow.jpg


تاثیر خرید فالوور فیک اینستاگرام را دست کم نگیرید


همان‌طور که کمی پیش هم اشاره کردیم امکان خرید دو نوع فالوور فیک و واقعی برای اینستاگرام وجود دارد. بعضی از افراد در خرید فالوور ارزان زیاده‌روی می‌کنند و از این طریق اعتماد کاربران خود را از دست می‌دهند. زمانی که شما در خرید فالوور فیک زیاده‌روی کنید و تفاوت میان فالوور و تعداد لایک‌ها و بازدید پست‌هایتان فاحش باشد، کاربر متوجه فیک بودن آن‌ها شده و دیگر به شما به عنوان یک برند تجاری اعتماد نمی‌کند. بنابراین سعی کنید تا می‌توانید فالوور فیک نخرید و یا آن‌ها را به تناسب با فالوور واقعی خریداری کنید.


با خرید فالوور اینستاگرام تبلیغات بگیرید و درآمد کسب کنید


برای رسیدن به درآمد از طریق این شبکه نیازی نیست حتما شما هم صاحب یک کسب و کار باشید. افراد زیادی هستند که با گرفتن تبلیغات و درج و معرفی برندهای مختلف در پیج خود به درآمدهای خوبی می‌رسند. اما فراموش نکنید که لازمه گرفتن تبلیغ، داشتن یک پیج پربازدید است. بنابرای شما می‌توانید از طریق خرید فالوور واقعی تعداد دنبال‌کننده‌های خود را افزایش داده و از این طریق برای کسب و کارهای دیگر در ازای دریافت مبالغی تبلیغ کنید.


فالوورهای فیک هیچ‌گونه تعاملی با پیج شما ندارند


فراموش نکنید که فالوور فیک کاربری است که هیچ فرد حقیقی پشت اکانت آن‌ها حضور ندارد؛ بنابراین نباید از آن‌ها انتظار تعامل داشته باشید. این فالوورها پست‌های شما را نمی‌بینند و لایک نمی‌کنند پس به مشتریان کسب و کارتان نیز تبدیل نمی‌شوند. از طرفی اگر فالوور فیک بخرید و تعامل پیجتان پایین باشد، پیج‌های فروشگاهی و تجاری نیز برای تبلیغات خود از شما استفاده نمی‌کنند. از این‌رو تنها راه کسب درآمد از طریق خرید فالوور اینستاگرام، خرید فالوور واقعی است.

منبع : https://seemorgh.com/product-services/reportage/441686-%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D8%A7%D9%84%D9%88%D9%88%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF/

بازدید : 659
چهارشنبه 5 خرداد 1400 زمان : 11:41

كتاب ناياب " اوصاف الاشراف " يكي از قديمي‌ترين كتب ايراني، تاليف دانشمند بزرگ ايراني عصر مغول، خواجه نصيرالدين طوسيمي‌باشد. اين نسخه از كتاب توسط نجيب مايل هروي گردآوري و طبع گشته است.

اوصاف الاشراف كتابي است در زمينه عرفان و عملي و تصوف. خواجه نصيرالدين در اين رساله كوشيده است تا مراحل سير و سلوك انسان را در شش مرحله از ابتداي راه تا پايان آن، به طور مختصر اما جامع شرح دهد. اوصاف الاشراف از مهم‌ترين منابعي است كه ما را با باورهاي اهل تصوف و عرفان اسلامي در سده‌هاي هفت و هشت هجري آشنا مي‌سازد.

در پايان كتاب همچنين براي روشن‌تر شدن بيشتر ذهن مخاطب با مسائل مربوطه، دو مقاله «هفت‌بند حلاج» از حكيم اسودي و «وصايا» ازعبدالخالق غجدواني آورده شده است.

دانلود كتاب اوصاف الاشراف را به پژوشهگران عرفان و تصوف، پيشنهاد مي‌كنيم.

تعداد صفحات : 19

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 206
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 25
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 112
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 179
  • بازدید ماه : 566
  • بازدید سال : 18150
  • بازدید کلی : 2925880
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی